Back in the bloggingworld

Haha det är sant. Blev så sugen efter månader av bloggläsande utan att själv kunnat göra det. Så nu får man ju se hur länge denna perioden varar, längre hoppas jag.

Så.. vad har jag gjort idag då? Höhö ingenting egentligen, medicinen jag får för min hosta slår ut mig totalt haha blir skittrött. Fast jag tror det är för att läkaren sa att jag kunde bli det.. hade han inte sagt något så hade det nog inte hänt något haha. Alla andra var på Aq-va-kul och simmade haha undrar hur dom hade det. Vissa andra har ju bara sovit hela dagen.. höhö.

Känns lite trögt att blogga nu i början, men det kommer väl eller hur?



Bilden visar raka motsatsen till vädret vi har just nu utanför dörren. Enjoy


Kommentarer
Postat av: Citty

Dom där är klickade med en Nikon. Men min Canon EOS 40D är mycket bättre :). Hade inte med mig den till jobbet idag.

2008-12-03 @ 16:35:59
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: julia

det var faktiskt kul på badet :D

eller ja :p

haha

:)

2008-12-03 @ 16:40:55
URL: http://erlingsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hejsan, jag som skriver all denna text heter Caroline. Är en 14 årig tjej som är bosatt i Malmö. Med en passion för musik, bloggdesign och vänner. Och allt annat gött som hör till livet. Här skriver jag om min vardag. Enjoy.