Gaaaaaah

Bara betyg nu juuuu. Ja jag vet, senaste uppdateringarna har varit allmänt tråkiga och korta. Men ja, skolan är så.. ibland händer det grejer ibland inte. Man berättar ju inte allt haha.
Jag har "kompledigt" nu på morgonen från bilden i elevens val,för att jag var på föräldramötet för ett tag sen.
HAHA nu ska jag bevisa för Aisha att jag inte kommer över 200 poäng denna terminen. :p

Våra 12 betyg vi får nu:
Hkk: VG
Ty: G
Sv: VG (Har typ ingen aning om det)
Bi: MVG
So: MVG
Tk: VG
Slöjd: VG
Ma: VG
Idh: G
Eng: MVG
Bd: VG
Fy: VG

Alltså: 7 Vg = 7 * 15 = 105p
3 MVG = 3 * 20 = 60p
2 G = 2 * 10 = 20

105 + 60 + 20 = 185
Fyfan va störigt haha hoppas jag får vg i tyska så att jag får jämnt. Annars får någon sänka mig hahahaha. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hejsan, jag som skriver all denna text heter Caroline. Är en 14 årig tjej som är bosatt i Malmö. Med en passion för musik, bloggdesign och vänner. Och allt annat gött som hör till livet. Här skriver jag om min vardag. Enjoy.