Go kväll

Blev ingen shopping, orkade inte höhö. Ska iväg på måndag istället, imorgon har jag annat för mig. Ska städa undan och lite annat. Möblera om rummet också förhoppningsvis, om jag kan flytta min enormt tunga säng.. suck.
Just nu sitter jag med en allt för intorkad inpackning i håret haha väntandes på att få kontakt med Johanna. Kommer inte kunna snacka med henne på ett tag sen. Så man hoppas hoppas på att hon kommer tillbaks till världen snart haha.
Har bestämt en grej med håret också, ska nog spara ut luggen hehe. Orkar inte med den längre. Så intressant var det ja.. jag vet.
Idag slog jag ett personligt rekord iallafall. Sov till 11. Har aldrig gjort det förr. Då menar jag verkligen aldrig. Även fast jag stanna uppe sjukt sent igår hehe.. Hade inte telefonen ringt så vem vet, hade kanske sovit hela dan?
Haha nu fick jag en skum känsla också, hmm.. flashbacks.

Men på måndag blir det fanemej shopping så det smäller om det! SKA SHOPPA. Haha pengarna bara ligger där till ingen nytta. Papperslappar.. Dom pratar med mig *Köp,köp köp! Lämna bort oss!" ;)


Nu är jag sugen på att baka, kladdkaka maybe? Yummy. :D


Kommentarer
Postat av: Jonnee

sv: jag bestämde mig , haha, jag vet inte riktigt hur jag bestämde mig, men jag kom väl fram till den på något sätt.

2008-12-29 @ 16:51:41
URL: http://jonnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hejsan, jag som skriver all denna text heter Caroline. Är en 14 årig tjej som är bosatt i Malmö. Med en passion för musik, bloggdesign och vänner. Och allt annat gött som hör till livet. Här skriver jag om min vardag. Enjoy.