Ich bin nyvaken und fresh

Haha tvärtom. Vaknade nästan precis.
Idaaaag är det första dagen på det 19 dagar långa lovet. Och vad ska jag göra idag? Inte ett skit, jo jag ska baka kladdkaka med massor mer grädde haha alla tjejerna tyckte ju att jag blivit skitsmal. (?) Haha så då får man ju ligga i. Blev helt rädd när dom sa det hahaha.
Gah jag är förbannad, nu har jag inte varit hos skolsköterskan och blivit mätt och vägd än -.-
Alltsååå, kommer jag vägas när jag gått upp en massa hahaha. Vilken mobbare hon är.
Vill helst veta min längd, om jag kommit över 1.70 eller om det är 1.69 kanske. Hmm.. vad ska man göra nu? Kanske börja med en dusch och inpackning, och sen kolla igenom några Andra Avenyn avsnitt, har ju redan sett alla men ja.

Haha när jag ser andra avenyn så blir jag grymt sugen på att flytta till götet. Men sen tar kärleken till malmö över som vanligt haha.

Om man ändå hade såna här till frukost haha.


Kommentarer
Postat av: mel

mina nagellack i bakgrunden hahah

2008-12-20 @ 11:01:01
Postat av: jonna

uh , såna äter jag!

2008-12-21 @ 00:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hejsan, jag som skriver all denna text heter Caroline. Är en 14 årig tjej som är bosatt i Malmö. Med en passion för musik, bloggdesign och vänner. Och allt annat gött som hör till livet. Här skriver jag om min vardag. Enjoy.