Juldagen

Haha ja, äntligen har man vaknat. Fick springa ner till jourbutiken efter tvång haha, och tydligen trodde han i kassan att jag hade varit ute och festat. Haha tror inte han vet min riktiga ålder. Fast iförsej så såg jag ju ganska sliten ut.

Julklapparna då? Pengar, pengar och åter pengar! Woho. Sen lite krimskrams, en dagbok, roliga tofflor haha och en skrivbordslampa and so on..

Men nu bränner pengarna i fickan! Vill shoppa nu haha. Men affärerna är stängda. Och måste hitta en kompis som är villig att hänga med ;) Har redan kollat runt på nätet, i veckan ska man ut med faster i stan och få sin julklapp haha, pengar hade ju varit roligare att ha med när man shoppar med en kompis.. men.


Gah, hittade en massa snygga jeans på Cubus som jag vill ha. Men det finns ju inget i Malmö. Hur kan man inte ha en enda butik i en av sveriges största städer? Det närmaste är typ.. Helsingborg. Annars får jag åka upp till Hedda och röja stan med henne ;) Men Stockholm haha, kommer aldrig hitta. Cubus har ingen webbshop heller usch. När man kollar runt annars ser man inget vidare speciellt. Förra gången jag var i stan så såg jag en skitsnygg kofta från Veromoda, vilket ha begär man hade då.. men jag är för snål för att köpa nånting som inte är på rea i juletid haha (A).

Vilket I-landsproblems inlägg.. jesus. (Jag är inte såhär ytlig annars väl? Hahaha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hejsan, jag som skriver all denna text heter Caroline. Är en 14 årig tjej som är bosatt i Malmö. Med en passion för musik, bloggdesign och vänner. Och allt annat gött som hör till livet. Här skriver jag om min vardag. Enjoy.