Julkänsla, bitte?

Hmm.. tycker att julkänslan har varit ovanligt frånvarande detta året. Nog för att man är 14 men ändå? Man brukar väl ändå bli spänd? Julklapparna är ju alltid roligt och så.
Men det är nånting som saknas. Tycker att det är så för många andra också. Känns inte alls som att det är julafton om två dagar.. men det kan bero på flera saker. Men tror knappast det är åldern haha, förra året försökte man leka cool och lugn. Men efter kalle anka började det krypa i händerna. Sen slet man upp paketen som vanligt.. :)

Kanske för man inte hunnit vara inne i garderoben och klämt på julklapparna än?
Hehe, nej inte alls, det gör jag.. aldrig haha.


Eller så är det för att man är full av saknad för något annat. Att det saknas något. Eller någon.
Man får se hur många godjul och gott nytt år sms man får haha, jag bryr mig tillskillnad från vissa andra inte om mina kompisar har Comviq eller inte haha. Hela skolan är besatt av det typ.. moha. Men de viktigaste får iallafall skulle jag tro.

Ja ni andra som inte får ska inte misströsta ju, ni får här på bloggen eller på bilddagboken. Har kanske inte era nummer eller så. :)


Fast sen finns det ju andra som man också vill säga det till, ge en stor julkram till osv. Men det får man nog inte chansen till i år iallafall, men tanken räknas eller hur?

Men iallafall, vi hörs senare!



Kommentarer
Postat av: melina

den låten e skitbrrrra.

men jag har typ också noll julstämning här. vi har ingen julgran iår. inte ens såna adventsljusstakar. när man va liten så fick man ju massa julklappar o man visste inte va det va för nåt i. men nu vet jag allt jag får typ hahah. så det blir inte samma känsla

2008-12-22 @ 22:19:42
Postat av: Carro

Haha kommer ändå sakna dig, du får inte bli nån stockholmssnobb nu haha, vi har redan förlorat för många till stockholm. Haha nu är det lille juleafton, och julkänslan? Fortfarande nere på 0 haha.

2008-12-23 @ 09:51:26
Postat av: melina

haha jag ska shoppa på stureplaaaan.. eller inte. men min släkt bor i förorten så

2008-12-23 @ 10:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hejsan, jag som skriver all denna text heter Caroline. Är en 14 årig tjej som är bosatt i Malmö. Med en passion för musik, bloggdesign och vänner. Och allt annat gött som hör till livet. Här skriver jag om min vardag. Enjoy.