Mellandagsrea, eller?

Ja.. var i stan idag för att försöka hitta något. Det enda jag hittade var några jeans. Sen skulle man in på BikBok mm där orkade jag inte ens gå in, folk var ju som galna. Imorgon ska jag iallafall sticka till Burlöv Center (Haha tack Melina) där hon berättat att ett Cubus finns moha. Då ni!
Längtar tills mamma tvättar haha, så att jeansen blir riktigt tajta
Imorgon på cubus ska jag försöka hitta massor hehe, iallafall mysiga koftor. Man fick ju promenera hem från stan för bussen kom aldrig och det stod skitmånga utanför triangeln och skulle ta bussen.. suck.
Fick gå hem och det var fan skitkallt. Sen när vi kom hem käka vi pizza, kebab special  (Kebab pizza med massa grönsaker och sallad över, låter inte så gott men mums asså!)
Verkar som hela Sverige sitter och glor på körslaget nu också, tycker verkligen det är drygt. Hehe..

Kommentarer
Postat av: Jonna

men det blev inget idag =(

2008-12-27 @ 18:04:03
Postat av: Carro

Nej det blev inte det.. suck, aja man får shoppa sen. Så att man glömmer bort saknaden av dig för ett tag =)

2008-12-27 @ 18:12:22
URL: http://larien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hejsan, jag som skriver all denna text heter Caroline. Är en 14 årig tjej som är bosatt i Malmö. Med en passion för musik, bloggdesign och vänner. Och allt annat gött som hör till livet. Här skriver jag om min vardag. Enjoy.