Monday

Ja. Dagen har väl varit ok, haha men typ halva skolan var borta ju. Dagen började med mentorstid, nothing special as usual. Sen hkk, vilket vi inte hade för andra veckan i rad, woooho! :D
Städade skåpet också, duktigt va? Skulle visat en bild, så underbart det var. ;)
Det håller kanske en, två dagar? Tyska, ush. Haha jag skrev något iallafall. Uppsatser - Tyska - Jag, är inte alls någon kombination man vill ha. Sen hände det väl inte så mycket mer idag. Eller så var jag för trött för att märka det, vaknade vid 3 av ont i magen. Så fick man ta till alla möjliga metoder för att få i sig en värktablett som tog evigheter på sig att verka.
Vill ni veta en skitkonstig grej? Haha brukar sätta klockan på 6.40 för att gå upp, och idag vaknade jag av mig själv 6.39, det ni ;) Min kropp gillar nog inte alls pipet från klockan.. hehehe.

Nu ska jag kolla bilstatistik på sallerupsvägen. (Ja jag valt det själv! Jag gillar att göra det) Haha eller hur. Matteläxa as usual, men det är enda läxan vi har? Känns skitkonstigt. Vi som brukar ha hopar av läxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hejsan, jag som skriver all denna text heter Caroline. Är en 14 årig tjej som är bosatt i Malmö. Med en passion för musik, bloggdesign och vänner. Och allt annat gött som hör till livet. Här skriver jag om min vardag. Enjoy.