Piece of cake

Mums, vi håller på och firar syrran här hemma. Hon fyller år imorgon. Ja nu vet jag vad ni tänker, men vi firar henne idag för båda päronen ska jobba imorgon..
Btw, känner mig lite osmart/frustrerad över en grej haha, hon fick något biologigrejs som man ska bygga ihop. Och jag ville såklart hjälpa till haha men det går ju inte! Bitarna bara ramlar av hela tiden. Gaaah.
Trodde det var en piece of cake ;p Så som tröst tog jag en bit tårta till.. haha ;)



Imorgon är det dags för skola igen. Hälsodag tydligen, har hört att vi ska ha boxing och yoga (?) Haha jag är lika vig som en buffel ungefär. :)

Kommentarer
Postat av: Eliten

Checka in vår nya blogg :D

2008-12-04 @ 15:48:29
URL: http://bloggeliterna.blogg.se/
Postat av: Jonna

haha, piece of cake xD

2008-12-05 @ 22:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hejsan, jag som skriver all denna text heter Caroline. Är en 14 årig tjej som är bosatt i Malmö. Med en passion för musik, bloggdesign och vänner. Och allt annat gött som hör till livet. Här skriver jag om min vardag. Enjoy.