Wtf? HAHA

Fick ett mysko samtal idag..

Någon ringer mig från ett nummer jag inte känner igen:
Jag: Hallå?
Han: Ja hej, vad gör du?
Jag: Ehm.. vem är du?
Han: Vadå vem är jag? Va är du nu sur för?
Jag: Jag känner inte igen ditt nummer liksom, så jag undrar vem du är?
Han: Amen vafan sluta nu, du har inget att vara sur för.
Jag: (Med en mer irriterad röst) Men vafan vem är du?
Han: Vem pratar jag med då?
Jag: Caroline?
Han: Jaha, ja då har jag väl ringt fel eller något.. ses *klick*

Haha han lät som att han var över 20 liksom. Låter jag så gammal på telefon?
Jävligt mysko kille haha, hoppas inte att vi "ses".

Kommentarer
Postat av: Miah

Haha ja det var mystiskt, sök på numret på nätet då ;-)

2008-12-21 @ 15:02:41
URL: http://miahsblogg.blogg.se/
Postat av: Jonna

hahaha o han kunde inte ens märka att rösten var inte densamma

2008-12-21 @ 18:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hejsan, jag som skriver all denna text heter Caroline. Är en 14 årig tjej som är bosatt i Malmö. Med en passion för musik, bloggdesign och vänner. Och allt annat gött som hör till livet. Här skriver jag om min vardag. Enjoy.