Ikväll blir det

Gammal bild, med samma sak. Godis. Nam nam.

Ingen uppdatering igår, satt med läxor. Sen drog mamma med mig ut för att "motion alltid hjälper mot magont" det var själva hypotesen, resultatet då. Nej. Nej. Nej. Hade sååå ont i magen när vi skulle hem igen att jag kunde ha dödat för en värktablett. Ett varmt bad, två smärtstillande senare kom man på att man inte gjort klart läxan. Gjorde några till, sen gav jag upp. Sen, Zzzz... för att sen väckas av en otroligt störande väckarklocka som varit med mig i flera år nu. Att varje morgon vakna till det är hemskt. Innan har jag inte märkt av ljudet, men nu hör man det. Efter varje snooze, efter varje önskan att de 9 minuterna ska dröja liiite till.

För att vakna upp och märka att det är fredag. Det var en härlig dag. Den bästa på länge. :))) Tyskan var bäst, haha! Jag älskar grupparbeten i tyska.

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar bland annat olika kändisporträtt och säljer även egendesignade linnen :-)

2009-02-06 @ 15:27:16
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: sannie

nu är det helg!

hoppas du har haft en bra dag, so far! :)

mvh sannie

2009-02-06 @ 15:28:15
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: klara

HAHA ja tyskan :D

2009-02-06 @ 18:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hejsan, jag som skriver all denna text heter Caroline. Är en 14 årig tjej som är bosatt i Malmö. Med en passion för musik, bloggdesign och vänner. Och allt annat gött som hör till livet. Här skriver jag om min vardag. Enjoy.