Måndagsbarn

Jag är här med nån annan. Med några andra. 3 ostmackor om ni nu ska vara petiga.  2 mackor blir för lite, 4 blir för mycket. Men 3 stycken tillsammans med ett glas mjölk det är riktiga grejer det ni. Hade håltimme idag på so:n. Gah! Vi har ju håltimme hela tiden nu ju. Låter hemskt när jag säger det men.. att bara sitta i korridorerna i en timme är ingen höjdare direkt. Jag hinner inte hem heller, tar en kvart att gå hem. Sen vara hemma i 20 minuter sen gå igen..

Men lektionerna va okej. Men herregud, vad har hänt med mig? Orkar ingenting. Inte ens på kemin lyssnade jag. Satt och höll på med håret istället (?). Ska klippa mig i veckan också hoppas jag. Men hur liksom?

Har ätit upp ostmackorna nu, men är fortfarande lika hungrig?


Mmm.. Subway...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hejsan, jag som skriver all denna text heter Caroline. Är en 14 årig tjej som är bosatt i Malmö. Med en passion för musik, bloggdesign och vänner. Och allt annat gött som hör till livet. Här skriver jag om min vardag. Enjoy.