08/01/2008

Får väl slita mig från pluggandet lite. Första skoldagen, om det är nån som missat det? Höhö. Hade bara tre lektioner, först so. Orkade inte riktigt koncentrera mig, sov knappt igår kväll. Samma på fysiken, att ha fysik i 70 minuter är ingen höjdare.. 5 minuter till och jag hade somnat. Jag somnat på en lektion liksom, då är det illa haha.
Och engelska! Fyfan, vi bytade platser -.- jag som trivts så bra längst fram, kan lägga fötterna på andra stolen, stödja mig mot väggen. Ja allt. Men ändå koncentrera mig skitbra, och så är man lite undangömd också, så man slipper ofta läsa och sånt haha. Nu sitter jag på tredje raden, i mitten. Liksom mitt i centrum, vilket betyder att jag kommer få vara aktiv skitmycket denna terminen haha.. ja man får väl va det efter förra terminen. Hade ont i magen innan också, men efter allt skrattande i klassrummet släppte det konstigt nog. I love the english classes alright? ;) Och det kan ju inte räknas som fjäsk, eftersom jag inte tror att någon av lärarna läser.

Men man vet ju aldrig..haha.


I denna sal tillbringade jag 70 sömniga minuter. Hoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hejsan, jag som skriver all denna text heter Caroline. Är en 14 årig tjej som är bosatt i Malmö. Med en passion för musik, bloggdesign och vänner. Och allt annat gött som hör till livet. Här skriver jag om min vardag. Enjoy.