20 snabba + nån form av text/inlägg

20 Snabba.

1.Varmt eller kallt
2.Salt eller surt.
3.Sommarlov eller vinterlov.
4.Vara utan datan en vecka eller tv:n. (Webbtv ni vet ;) )
5.Vanilj eller choklad. (!!!)
6.Pc eller mac.
7.Msn eller scape.
8.Lunar eller Playahead. Ush.. peddosajter båda två typ ;s
9.Blondinbella eller Egoina. (Att blondinbella tar sig in överallt? Haha)
10.Aftonbladet eller Expressen.  Aftonbladet känns.. njae.
11. Sommar eller vinter.
12. Kille eller tjej. Nej, jag är inte homo.
13. Blå eller grön.
14. Blondin eller brunett.
15. Alla barnen skämt eller blondin.
16. Moped eller skoter.
17. Bada eller sola.
18. 30 eller 12 grader.
19. Paris Hilton eller Britney.
20. Hund eller katt.

Nu var det överstökat.
Kan ju skriva nån form av text nu.
Idag planerade jag att:
Städa
Plugga
Sticka in till stan och slösa de sista pengarna. (Gick ju inte för att stan va stängd idag)

Städat har jag gjort en massa iallafall. Annars så känner jag mig allmänt hängig och illamående. Om det är för att skolan snart börjar, eller för att jag börjar bli sjuk, ja det vet jag inte. Men ush..

Kommentarer
Postat av: gabby

har nu satt igång en frågestund i min blogg, så kika gärna in & lämna en fråga eller två. :) blir glad av alla frågor jag får :) kram

2009-01-06 @ 18:23:18
URL: http://gabbifreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hejsan, jag som skriver all denna text heter Caroline. Är en 14 årig tjej som är bosatt i Malmö. Med en passion för musik, bloggdesign och vänner. Och allt annat gött som hör till livet. Här skriver jag om min vardag. Enjoy.