Ajm veri sorri

(Ni som går i min engelskagrupp är väl medvetna om att mina kunskaper inom engelska sträcker sig länge än så).
Vaknade för en stund sen, när jag kom hem från skolan var det bums i säng. Bara stupade, orkade ingenting. Måndagar suger musten ur mig, dom andra slapp tekniken, och dom har sovmorgon imorgon. Bah, det suger alltid att vara i grupp två haha. Men, detta är ytterst viktigt att ni i 8a läser haha, jag har hört ett rykte.. att vi i 8b slipper idrott imorgon för att några ska iväg och simma? Tell me, is it true? Jag blir ju jätteledsen om vi missar idrott (A).





Sådär snyggt är det på vår skola btw. Kommer knappt ihåg lektionerna, har bara varit flummig och konstig av mig hela dagen, typ som att jag druckit 5 red bull eller något. Weird..

Kommentarer
Postat av: melina

haaaaaahaaaaaa, men tror du inte att ni får vikarie? typ han jon från hässleholm eller nåt?

2009-01-12 @ 20:14:52
URL: http://melinia.blogg.se/
Postat av: melina

haaaaaahaaaaaa, men tror du inte att ni får vikarie? typ han jon från hässleholm eller nåt?

2009-01-12 @ 20:15:12
URL: http://melinia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hejsan, jag som skriver all denna text heter Caroline. Är en 14 årig tjej som är bosatt i Malmö. Med en passion för musik, bloggdesign och vänner. Och allt annat gött som hör till livet. Här skriver jag om min vardag. Enjoy.