Can you feel the beat?

Darude - Sandstorm


God dag. Sen uppdatering. Kom precis hem, stack hem till min faster lite haha fick leka it expert. Först trodde jag inte att jag kunde fixa det, men det ni! Det fixa sig ändå, som alltid. It konsult firman Larien, låter det bra? Haha.
Idag var det en kort dag, som tur va. Början var inget speciellt. Men engelskan HAHA fick en utskällning. En snäll en haha som inte riktigt var riktad mot mig. Men det är inte mitt fel att jag inte har boken, bah. Blir snart lack på det, får snylta på alla andras böcker haha. Ja, så intressant var dagen.

Och idag är det exakt 200 dagar tills jag fyller 15. Bara så ni vet..

Kommentarer
Postat av: klara

grattis i förskott!!

2009-01-22 @ 20:05:33
Postat av: Nada

hahah grattis i förskott



men det kanske låter bättre om jag grattar dig den dagen du fyller år hhahah <33

2009-01-22 @ 20:09:19
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan, titta gärna in i min blogg! finns egen musik & dansvideos & dikter. Kommentera gärna! :)

2009-01-24 @ 14:05:28
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hejsan, jag som skriver all denna text heter Caroline. Är en 14 årig tjej som är bosatt i Malmö. Med en passion för musik, bloggdesign och vänner. Och allt annat gött som hör till livet. Här skriver jag om min vardag. Enjoy.