...

Det blir ingen shopping idag heller.. men jag ska till "stan" ändå och skaffa skor. Hoppas de jag gillar finns kvar. Men detta är ingen modeblogg haha.
Men sen i eftermiddag blir det förhoppningsvis färgning hoho. :D (Blir imorgon) :) Blir kanske svart till en början, men det vet ni redan.

Gah, vart är den jäkla usb sladden?
Sådär. Bilder från igår haha. Glömde säga att vi hade håltimme på svenskan, men vi spenderade ändå den tiden i svenskasalen hahaha. Med en viss rädsla varje gång dörren öppnades.


 

Kommentarer
Postat av: melina

hahaaaaaaaa, hjärtattack

2009-01-31 @ 18:13:00
URL: http://melinia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hejsan, jag som skriver all denna text heter Caroline. Är en 14 årig tjej som är bosatt i Malmö. Med en passion för musik, bloggdesign och vänner. Och allt annat gött som hör till livet. Här skriver jag om min vardag. Enjoy.