Frälsararmband

(Bild kommer senare, glömde berätta om det igår.) Men iallafall, det är vad jag har på armen idag. Nu har jag lite paus mellan Bild (Elevens val) och Bild (Med klassen) Bö, slipper vänta i korridorerna iallafall. Så kan jag slappa hemma, lite iallafall. Jag håller på med en bild som kommer bli skitcool, känner verkligen det på mig woho! Fast att grunden tar evigheter *suck* Sen har jag matte tror jag, bah. Måste jobba. Får flytta bak också, kan inte sitta framme längre. (Ja Melina, det är just därför haha). Ska jobba skiiitmycket på matten idag, slappade bara igår. Men vi hade vikarie ju. (A) Sen tyska, bö! Jag ska inte svara på frågor om läxan, aldrig never. Experterna kan få göra det istället haha. Btw, bläckmärkena som jag fick på händerna igår efter tjejernas spritpenna har inte gått bort riktigt iheller haha. Men man ser inte lika mycket iallafall, gnuggade så att händerna blev röda. Remember, no stress. (Länk, musik.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hejsan, jag som skriver all denna text heter Caroline. Är en 14 årig tjej som är bosatt i Malmö. Med en passion för musik, bloggdesign och vänner. Och allt annat gött som hör till livet. Här skriver jag om min vardag. Enjoy.