Hallå på dig caroline

Ja, nu du Melina haha. Rubriken är ett citat, från självaste Fredrik Ljungberg. Haha jag och Melina var på väg hem till mig, så mitt i allt slutar hon prata och stirrar bredvid mig som om hon sett ett spöke hahaha. Så vänder jag mig om och där står Fredrik. Hej.. liksom haha. Sen börjar han fråga mig massa om dagens lektion. Allt var finfint. Ja, enligt andra iallafall haha. Men tidigare iallafall;


Melina tog bilden höhö (Melinia.blogg.se) Eller googla melina är bäst, ni kan försöka iallafall.

Vi gick runt på lite.. konstiga gator haha. Sen följde hon mig till församlingshuset, typ. (A) TYSKLÄXA också, fyfan. -.- Döda mig? Haha konfan, så tråkigt. Vi fick ett armband haha, och några tjejer ritade snygga grejer på mina händer med en permanent spritpenna. Heheeeee..
Nu hoppar jag massa mellan allt, men svenskan va rolig :))) Fast läraren förstår inte min humor, tror inte det iallafall haha. Sen fick man knacka på personalrummet igen hahahaha "Nejmen carro vad vill du nu då?" såfort jag inte har lektion med en lärare kallar dom mig carro.. haha. Han måste tro jag beundrar honom. Typ.
Nu ska jag kolla vidare på Andra Avenyn. Ps, vi borde ha blåa skåp. Mr rektor, kom ihåg det.

Ps, sååå ful. Snacka skit om mig när jag sitter i samma rum. Jag är inte döv, dumma fjortis. Tur att du bytat skola.

Kommentarer
Postat av: melina

haha du stava min blogg fel. vem va det som snacka skit? jessica eller?

2009-01-20 @ 21:06:00
URL: http://melinia.blogg.se/
Postat av: klara

hahaha , men det var inte på denna lektionen som jag hade ont i knät, hehe :p det var lngesen :P så du behöver inte ha skuldkänslor :P hehe

2009-01-20 @ 22:07:48
Postat av: Sebastian Bergström´s fotoblogg ©

Jag har följt det sedan starten.

Tack så jätte mycket :)

2009-01-20 @ 22:12:05
URL: http://sebastian-bergstrom.se
Postat av: julia

svar: det är jättekul ju haha! :D



+ jessica?

2009-01-21 @ 16:22:30
URL: http://erlingsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hejsan, jag som skriver all denna text heter Caroline. Är en 14 årig tjej som är bosatt i Malmö. Med en passion för musik, bloggdesign och vänner. Och allt annat gött som hör till livet. Här skriver jag om min vardag. Enjoy.