Hej hej på dig dig.

Nu har jag köpt böcker höhö. 2 stycken iallafall. Hittade inte den speciella superhemliga grejen i stan. Ja, superhemlig är den väl inte precis. Men.. skit i vilket haha. Så jag köpte böcker istället. Fortsättningen på Hjärtans fröjd som vi läst på svenskan. (Har läst den boken 100 gånger nu..) så nu ville jag veta hur det gick. Och så Magdalena Graaf's. Den boken är skitbra. Om ni andra nu vill ha något att läsa. 

EDIT: Nu ska jag skriva klart detta inlägget. Jesus, så lat jag är.

Känner mig uppsvälld.. ush. Tror snart jag börjar reagera på mjölk eller något -.- Magen blir helt konstig när jag dricker mjölk. Intresseklubben antecknar typ? Imorgon blir det shopping med faster och en kusin.. just nu känns det som att jag inte pallar nånting. Mår illa.

Det är svinkallt i Malmö nu, shit asså. Idag tyckte jag att bussen var en välsignelse från ovan..
Nu ska jag fortsätta läsandet, har redan läst halva boken snart hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hejsan, jag som skriver all denna text heter Caroline. Är en 14 årig tjej som är bosatt i Malmö. Med en passion för musik, bloggdesign och vänner. Och allt annat gött som hör till livet. Här skriver jag om min vardag. Enjoy.