Hur trött får man va?

Guuud. Låt mig gnälla. Lite bara. Jag är så trött. Helt sjukt. Spelar ju ingen roll hur mycket man sover? Man är ju fortfarande lika trött. Var sååå nära på att komma försent till Rönnen bilden. Snoozade lite för mycket, och halvsov lite för mycket i soffan. Hann inte duscha så man fick sätta upp håret snabbt. Min evighetsbild tar lite tid att göra.. men nästa vecka blir den nog klar. Hoppas jag, vill göra något annat.

Men, vi hade håltimme på tyskan. Fy va skönt. Fast hann hem en liten stund. Sen iväg igen och ha idrott. Nu är man hemma, halvdöd ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hejsan, jag som skriver all denna text heter Caroline. Är en 14 årig tjej som är bosatt i Malmö. Med en passion för musik, bloggdesign och vänner. Och allt annat gött som hör till livet. Här skriver jag om min vardag. Enjoy.