Inlägget därnere

Syns inte förrens nu efter att ha tryckt på publicera minst 10 gånger. Bra jobbat Blogg.se
Vaknade för en timme sen. Måste egentligen städa idag, för det blev inget med faster tydligen. Men tror ni jag kommer städa? Nja, jag tror jag städar i max en halvtimme sen så skiter jag i vilket haha. Får vänta tills jag får ett hemmafrustäd rus då blir rummet rent på 5 minuter. Men samtidigt vill jag sticka upp till stan och titta på MQ's rea. Men nja.. känns inte som nån shopping dag idag.

Ja så roligt blir det, vi hörs . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hejsan, jag som skriver all denna text heter Caroline. Är en 14 årig tjej som är bosatt i Malmö. Med en passion för musik, bloggdesign och vänner. Och allt annat gött som hör till livet. Här skriver jag om min vardag. Enjoy.