Let's not dance, it's sunday

Blö söndag. Skola imorgon igen.. det är alltid så. Man deppar ner sig på söndagar. Jag som tänkt briljera med mina kunskaper angående könssjukdomar. Tja, inte bokstavligt talat då, eftersom att jag är ganska oaktiv på den fysiska delen av det hela haha. Men att läsa om det, deeet kan jag. Jag ska bara läsa igenom alla 125 sidor igen. Uppgifterna har jag gjort 100 gånger. Sen kunna allt om könssjukdomarna med.. hmm.. har totalt glömt en hemkunskapsuppgift vi hade tills imorgon också. Gah, att skriva om en typisk svensk rätt. Men, jag har inte skrivit något i loggboken, har inte böckerna med mig hem. Smart som jag är. Får chansa, eller fråga någon. Måndagar i skolan är hemska, långa och tråkiga. Usch. Alla tråkiga lektioner, som svenska och tyska. (Och matte också tror jag, mer snack om raka linjer som egentligen inte är raka, typ).




Supersnyggt, eller hur?


Kommentarer
Postat av: klara

åhnej, åhnej, åhnej! vi har ju biprov!! jag har inte pluggat en enda sekund! hjäälp! hehe, hoppas hoppas att det går bra :)

2009-01-11 @ 22:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hejsan, jag som skriver all denna text heter Caroline. Är en 14 årig tjej som är bosatt i Malmö. Med en passion för musik, bloggdesign och vänner. Och allt annat gött som hör till livet. Här skriver jag om min vardag. Enjoy.