Linjer, linjaler?

HAHAHAHAHA. Jag har skämmt ut mig totalt. För hela året. MEN ingen fattar varför. HAHAHAHA. Nu ska jag berätta, så får ni sprida det vidare ok? ;) Det är såhär att en lärare, behöver inte säga veeeem. Har vi haft ett smeknamn för ett tag, LINJALEN. Och så i texten läste stod det LINJER. SAMMA ORD typ. Haha. Så sa jag linjaler, så börja vi flabba allihopa. Eller jag började iallafall. Ingen fatta varför, sen snackade nån om något sms från en kille som varit kär i mig skitlänge. SÅÅÅÅ, alla trodde det var därför. Jag skrattade så mycket att jag började gråta. Fick gå ut HAHA. Btw, alla trodde jag och Melina smsade skit om alla haha. Ofta ;) Vi skrev hur mycket vi älskade varandra såklart.

Ja, så nu får jag förklara allt för alla sen. Nu ska vi till Lundavägen. Woho!


Kommentarer
Postat av: klara

jag trodde du menade om linjalerna på matten! haha, så skämmigt att jag skrattade. haha, helt för mej själv eller?!?! :P:D

2009-01-27 @ 19:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hejsan, jag som skriver all denna text heter Caroline. Är en 14 årig tjej som är bosatt i Malmö. Med en passion för musik, bloggdesign och vänner. Och allt annat gött som hör till livet. Här skriver jag om min vardag. Enjoy.