The church is my alter ego.

Kom precis hem från kyrkan. Solen lyser utanför och det är underbart väder! Titta på detta bara:



Men iallafall, skola idag. Matte, tråkigt med en film haha. Sen har jag bara varit allmänt konstig hela dan idag med. Nu ska jag käka lite, dör av hunger. Ses. ;)

Tillbaks, kom på en grej till. Eller två. nästan. Har ni nångång velat döda väckarklockan? Det räcker inte hur mycket man än snoozar, man lägger sig på kudden igen och så känns det som att den piper nästa sekund igen. Oh just ja! Några idioter välte typ ut de uppstoppade fåglarna i skåpen utanför biologisalen, inte för att jag saknar dom. Men man kan inte ha mycket att göra om man gör sånt haha.

Förresten, vet ni att jag hatar idrott? Haha blev mer än övertygad om det idag, igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hejsan, jag som skriver all denna text heter Caroline. Är en 14 årig tjej som är bosatt i Malmö. Med en passion för musik, bloggdesign och vänner. Och allt annat gött som hör till livet. Här skriver jag om min vardag. Enjoy.