Girls wanna impress

Det är freeedag! :) Det får man fira det. Sista veckan innan betygen och lovet nu. :o Herregud. Nu har jag fått reda på att jag kommer få mvg i 3 ämnen (Tror inte det blir fler) so, biologi och engelska. Men shit.. tänkte mig aldrig att jag skulle komma upp på en sådan nivå första terminen i åttan. Nu måste man hålla det uppe också. Nu vill man ju inte sänka sig höhö. Men i resten blir det vg i vissa och g i de andra. Aja blir nöjd sålänge jag får G i allt annat.

Nu kör vi på sista veckan eller hur? :) Undrar vad vi ska göra på lektionerna, vi kommer nog bara sitta och flumma ;p
Hmm.. jag är sugen på att gå ut och gå en runda. Men vart? När jag går själv vill jag helst ha ett mål, men går man med någon så kan man ju bara gå och snacka.. :p

Aja,kram!


Kommentarer
Postat av: Jonna

haha, I'm so jealous! själv sitter jag här, killing myself med fysiken till nästa vecka, snart blir alla sura för att jag är så osocial hahaha

^^

2008-12-13 @ 02:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hejsan, jag som skriver all denna text heter Caroline. Är en 14 årig tjej som är bosatt i Malmö. Med en passion för musik, bloggdesign och vänner. Och allt annat gött som hör till livet. Här skriver jag om min vardag. Enjoy.