Hej världen

Tillbaks igen. Haha vinterdepp attacken försvann.. Så nu är man fit for leeeedighet igen haha. Idag ska vi nog skaffa gran, om pappa kan komma hem nångång haha. Så kan han och mamma ta den istället, så slipper jag hjälpa till haha, man måste vara smart för att klara sig här i världen ;)
Julmat också.. haha gillar inte det. Eller jag äter inte så mycket av det, för då är man så spänd på julklapparna så då äter man snabbt, sitter sen och ger "kom igen nu, ät snabbare" blickar till släkten haha. :)
Men allteftersom man blir äldre så går det bättre och bättre att lista ut julklapparna haha när jag var liten älskade jag att överraskas (Fel stavning eller?) på julafton. Nu blir jag konstig om jag öppnar och det inte är något jag önskat mig. Låter som en bortskämd fjortis men nej, inte alls. Haha hatar när man måste säga "Ohh tack.. jätte..fin". :p
Så släktingar som frågar vad man vill ha får alltid svaret kontanter haha. ;)
Men att jag alltid ska babbla om allt annat som jag inte skulle skriva om? Jag mår bättre nu iallafall, den får inte komma tillbaks än.

Just det, hade en creepy dröm också. Haha vad som hände får ni inte veta, men den får inte vara sann. Ush.
Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hejsan, jag som skriver all denna text heter Caroline. Är en 14 årig tjej som är bosatt i Malmö. Med en passion för musik, bloggdesign och vänner. Och allt annat gött som hör till livet. Här skriver jag om min vardag. Enjoy.