Minnesbilder 2008

Medans alla bloggerskor skriver om deras år, visar jag bilder.
Om det är av ren lathet eller inte, vet inte ens jag. (A)

Hoho mitt och Melinas arbete om Malmö, hahaha.


Trafikdagen. Det var verkligen en snurrig dag. (Haha, den var ju bra..)


Orienteringen nere vid hamnen.. gick.. skit. (A)


Konfalägret, jag och min rumskompis hade presidentsviten. Fast dom glömde
choklad på kudden..



Snö!


Danmark i somras hehe.. Tivoli.



Kalmar/Öland i somras. (Ps, strutsen förföljde mig hela vägen till stängslet tog slut,
kändes som att han ville ge mig stryk? Haha)





Massa bilder från båten Ghöteborg (Ja båten heter så haha) nu.. men har en massa så haha.
Ja klart det är våran, vi har en yacht ute i hamnen också. Hahaha alla på bilderna är där för att festa typ.




Nobeldagen i skolan: (Bilder tagna av Melina)




Lite random nu.







Ja det var nog alla som ni orkar med just nu hehe.. skulle kunna fortsätta i all evighet men.. hittar jag fler så kommer dom upp hehe.. fattar inte att det är nytt år imorgon.



Kommentarer
Postat av: mel

haha ska också göra detta när jag kommer hem

2008-12-31 @ 00:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hejsan, jag som skriver all denna text heter Caroline. Är en 14 årig tjej som är bosatt i Malmö. Med en passion för musik, bloggdesign och vänner. Och allt annat gött som hör till livet. Här skriver jag om min vardag. Enjoy.