Update

Ja faktiskt.. det blev dåligt med uppdatering igår. Eller ingen alls egentligen. Men kan summera det, skola-konfa-hemma, ungefär så. :p

Idag var det nobeldag, höhö jag hade faktiskt klänning (!) och leggings och lockat hår. Men jag saknade mina jeans, kände mig så naken. HAHA. Men några tog 1000 bilder, kanske någon som kommer upp, som man inte ser förjävlig ut på haha. Vi snackade bara om nobel hela dagen, sen fick några pris, inte jag buhu haha. Varför ska dom ha det i kemi och inte i biologi? Suger ju i kemi liksom.. :p

Men en annan grej som jag tycker är konstig, så fort jag gör något med håret, sätter upp det eller så så tror folk att jag färgat håret haha ;)

Men nu är det snart dags att hoppa in i duschen och sätta på sig sköna mjukisbyxor.

Kommentarer
Postat av: Jonna

haha xD

2008-12-13 @ 02:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hejsan, jag som skriver all denna text heter Caroline. Är en 14 årig tjej som är bosatt i Malmö. Med en passion för musik, bloggdesign och vänner. Och allt annat gött som hör till livet. Här skriver jag om min vardag. Enjoy.