I swear to god

Nu ska jag snart till kyrkan. Sen så väntar kära Sofia på mig utanför kyrkan så ska vi ge oss iväg för the transformation.. får försöka få till några före efter bilder, men just nu ser mitt hår bara fett ut. Jag har sköljt (Stavas det så?) med vatten. Inget schampo eftersom håret inte ska vara nytvättat när man färgar.

Orkar inte med kyrkan, men jag måste nångång. Bara inte prästen skäller ut mig för i tisdags haha. Måste fundera ut någon ursäkt.. men kyrkan har ju inget skola24 ;) Sen måste jag hem och städa och lite sånt. Göra Hkk läxa. Imorgon är det måndag, får en ny tid till skolsköterskan hoppas jag. Förra gången jag kom dit såg det ut såhär:

Om jag inte lyckas få med några före-efter bilder får ni se imorgon.. den som väntar på något gott (Förhoppningsvis) väntar aldrig för länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hejsan, jag som skriver all denna text heter Caroline. Är en 14 årig tjej som är bosatt i Malmö. Med en passion för musik, bloggdesign och vänner. Och allt annat gött som hör till livet. Här skriver jag om min vardag. Enjoy.