Cliffhanger

Cliffhangern:



Nu funderar ni va? Väntar lite till..
..
...
....

Vad har Caroline inte gjort? Som hennes syster trodde hon gjort?

Jo det ni! Det var en så kallad brand på lilla skolan, igår tror jag det var. Enligt syrran brann två papperskorgar upp, såna stora för återvinningsgrejer. Gah hon kunde sagt det tidigare haha.

Iallafall, dagen. Herregud, typ? Kaos på bilden, kaos på matten. Kaos innan tyskan. På bilden sa jag inget om det, orkade inte direkt lägga mig i höhö. På matten blev läraren skitarg, herregud. Men tycker faktiskt synd om lärarna ibland, de snälla iallafall. De flesta är schyssta. De andra skiter man i haha.
Innan tyskan fick någon en bra idé.
"Eyy, vill ni inte åka rutschbana nerför trappan? Med en pulka?"
"Jo! Skitkul ju!"


5 minuter senare.
Hela skolan står ovanför matsalen och kollar på, ja även jag. Måste ju se vad som händer liksom. Men fick lite smått panik när dom börja flytta på borden haha. När vi kom in i tysksalen började läraren tacka för att vi fanns. För att vissa av oss (Tror hon mena mig också? Haha) är så underbara. Oh underbart. Men sen så blev jag sur på henne.. grr. Haha, alla andra hade jag rätt på, uppgifter asså. Men just den som jag visste jag hade fel på skulle jag säga. Satt och "Nicht ich, nicht ich" i huvudet hela tiden. Sen hör man mitt fina namn klinga.

Nu har jag lite att göra, tyskplugg och engelska glosor. Och transformatorer inom fysik, wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hejsan, jag som skriver all denna text heter Caroline. Är en 14 årig tjej som är bosatt i Malmö. Med en passion för musik, bloggdesign och vänner. Och allt annat gött som hör till livet. Här skriver jag om min vardag. Enjoy.