Don't give me that look mate.

No stress, no stress. Keine.. hmm, borde väl vara Stress där med? Ja det är det ju! Kapitlet vi läser liksom. Egentligen borde jag ta tag i tyskan, vilket jag ska. Snart, snart. Måste bara fixa något att käka först. På torsdagar slutar vi så tidigt som 13.00 (12.50 för er som är petiga) efter 3 superlånga lektioner. Fysiken är värst isåfall. So:n gick bra, snart klara med det där jävla häftet. Sen fysik haha så roligt.. trodde aldrig att el och sådant skulle vara roligt att snacka om men ja. Vi gick ner till skolans elcentral haha, vi som ville att läraren skulle släcka alla lampor. Jag tyckte han kunde göra det i Beta salen hahaha. 8a satt och hade sex och samlevnadsprov, lite mörker skulle säkert bara hjälpt dom. Nu blir det läxor om ett tag. Massor, det ni..

Kommentarer
Postat av: klara

HAHAHA ! :D slckte ni lampor? :O :P

2009-01-17 @ 15:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hejsan, jag som skriver all denna text heter Caroline. Är en 14 årig tjej som är bosatt i Malmö. Med en passion för musik, bloggdesign och vänner. Och allt annat gött som hör till livet. Här skriver jag om min vardag. Enjoy.