Ich habe keine english text buch.

Grr, ingen engelskatext bok. Nån "låna" den och gav inte tillbaks den. Tack för det liksom -.- Får snabbplugga imorgon, känner på mig att vi har skitmycket glosor? Iallafall, dagen. Dagen började med mentorstid, inget speciellt. Eller jo, jag ville ha fler bänkar utanför tysksalen. Men då tror rektorn att alla elever är självmordsbenägna och ska hoppa ner i "hålet"? Då kan jag berätta en sak för mr rektor, vill man hoppa ner där så gör man det. Piece of cake. Hmm..vad sen? Jo hemkunskap. Haha mitt arbete blev godkänt.. trodde jag skulle behöva få göra om det. Sen deutsch. Grammatik, för fan. Lika bra att lära sig alla möjliga meningar utantill. Och det här med satsdelar? Ska man göra det på varenda mening eller? Funderar på att låtsas som att jag tappat allt språkminne, kan läsa svenska/engelska istället haha. Utanför tyskan kom engelskaläraren också "Tamej fan på att det ligger en lapp på mitt skrivbord imorgon om att ni levt rövare på lektionen imorgon när jag är borta." Haha vikarie = kaos, brukar bli så. Han kanske sa det till mig för att ge mig ansvar? Vette fan haha. Inte tänker jag styra upp det hela. Eller så är det jag som gör kaoset? fast nej, det tror jag inte haha. Sen svenska, haha! Skitkul ju. Biologi, mvg på provet. Jippie, expert på sex & samlevnad.

Härlig bild, faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Jonnee

sv: jag har valt mellan samhäll och natur, det blir nog samhäll tror jag, du?

2009-01-19 @ 20:38:54
URL: http://jonnee.blogg.se/
Postat av: klara

lilla caroline, man tar ut satsdelar ....blablabla! HAHA. okej, det var inte kul.

2009-01-19 @ 21:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hejsan, jag som skriver all denna text heter Caroline. Är en 14 årig tjej som är bosatt i Malmö. Med en passion för musik, bloggdesign och vänner. Och allt annat gött som hör till livet. Här skriver jag om min vardag. Enjoy.