Tåghumör

Känner en otrolig lust till att åka tåg av nån anledning. Det är mysigt på något sätt. Man kan tjuvlyssna på andras samtal. Se stressade människor på väg till jobbet som sitter och knapprar på datorn. Eller helt enkelt bara sitta och glo ut genom fönstret. Fast jag får alltid lock för öronen. "Gapa, då känns det bättre" säger alltid pappa. "Jag har hellre ont än sitter och har munnen öppen på ett tåg" Säger syrran då. Och jag sitter och försöker gapa lite, ändå ;) Syrran har ändå övertagit platsen som familjens diva haha. Men det hjälper om man har hörlurar i höhö.



I denna bilden får jag in både en laptop och nån som knapprar på den, fyndigt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hejsan, jag som skriver all denna text heter Caroline. Är en 14 årig tjej som är bosatt i Malmö. Med en passion för musik, bloggdesign och vänner. Och allt annat gött som hör till livet. Här skriver jag om min vardag. Enjoy.