Barnkanalen, woho!

HAHA, tänkte sova såååå länge idag. Men jag vaknade för typ 20 minuter sen.. av vad? Barnkanalen of course. På typ högsta volym hahaha.

Metoder jag testade för att få detta att sluta:
1. Kudden för öronen (Hjälpte inte)
2. Hela kroppen under täcket. (Hjälpte inte)
3. Gå upp och säga till syrran. (Haha inte det heller).
4 Ta fjärrkontrollen (Haha så långt vågade jag inte gå.)

Så tillsist gav jag upp.. så nu är jag uppe. Kanske får sova ut när jag är typ 20 och bor i en minimal tvåa? :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hejsan, jag som skriver all denna text heter Caroline. Är en 14 årig tjej som är bosatt i Malmö. Med en passion för musik, bloggdesign och vänner. Och allt annat gött som hör till livet. Här skriver jag om min vardag. Enjoy.