Betygssnacket, the longer story

Oj känner mig helt mätt. Efter all choklad och mat och sånt man ska käka. Man kommer hem, ska visa betygen. Gissa vad? Ingen är hemma hahaha. Går in genom dörren skriker typ "Hallå? Någon hemma?". Tyst som i döden.
Haha jag som rusat först halva vägen hem, sen tillbaks till skolan igen för att man hade glömt mobiljäveln i skåpet.
Lockarna jag hade i håret höll inte haha, det regnade alldeles för mycket. Hade min nobelklänning. Fick stå och vänta massor på gröten. Sen var den skitvarm, brände tungan typ.. mysigt.
Åt inte ens halva, var inte sugen. Drack ett halvt glas mjölk, slängde allt sen. Haha jag tänkte mig maten som skattepengar när jag slängde ner det, fast det försvann ganska snabbt. Slänger ju massa mat hela tiden haha.
Sen efteråt kom vi till kyrkan, det var lite.. drygt haha. Men vår förra tysklärare snackade, det var bara då jag lyssnade typ haha (A). Klappade då också. Men sen skulle dom dra något torrt (Senaste grejen typ, så torrt uttryck.) skämt. Den ena spelade på något instrument som jag inte har en aning om vad det heter haha.
Men! Jag fick mvg i svenska, och Vg i tyska. woooho!
Fast sorry Mia, (Tyskläraren) nu kommer jag ägna heeeela jullovet åt att trycka ner mig själv i tyska haha. Men jag skaaaaa klara tyska typ, kanske, nångång..
Ja okej inte klara, fick ju vg haha. Men ja. Ni måste känna mig för att fatta riktigt haha.
Sen blev det ingen av dom jag trodde som skulle bli min betygsöppnar vän eller vad man säger haha. Men men.. inte blev man besviken iallafall. :p
HAHAHAHA sen efter vi fått betygen ställde sig lärarna ute i korridoren och man skulle hälsa. Jag var helt flummig och blev skitspänd så alla lärare trodde jag va ledsen och skulle börja gråta HAHAHAHA. HAHAHAHA ush. Det var riktigt hemskt. Tyckte bara det kändes lite konstigt att säga god jul och skit till alla lärare som man inte ens hade.. haha tillomed vikarierna.
Ja det var nog allt för nu iallafall, mer kommer kanske fram efter att jag smält i mig mer choklad.. mohaha.

Kommentarer
Postat av: melina

haha jag var helt glad o skrattade skitmkt.. dom trodde nog att jag va störd i huvudet

2008-12-19 @ 17:46:30
Postat av: Carro

Hahaha alla bara "nej men du ska inte vara ledsen nu" herregud hahaha orka gråta mitt i kön där haha.

Haha jag hann inte se dig i kön, moha koncentrerade mig på alla 896764 lärare att skaka hand med haha

2008-12-19 @ 18:55:06
URL: http://larien.blogg.se/
Postat av: aisha

2008-12-20 @ 00:30:28
Postat av: Jonna

hahaha låter kul

vi måste absolut snacka =( inte alls hunnit me nåt!

2008-12-20 @ 02:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hejsan, jag som skriver all denna text heter Caroline. Är en 14 årig tjej som är bosatt i Malmö. Med en passion för musik, bloggdesign och vänner. Och allt annat gött som hör till livet. Här skriver jag om min vardag. Enjoy.