He thinks he's special, the thing is, he's right.

Ja, nu är det dan före dopparedan. Julkänslan? No progress.. Nu har jag tillomed hunnit titta på paketen haha. Att mamma och pappa inte bytar plats för paketen? ;) Efter 14 år lär man sig haha.
Inget jullväder heller, det är ju ljust. Imorgon ska det vara så mörkt så att man måste tända massa ljus!

Ja just det haha jag sov med en spindel inatt, mysigt värre. Såg den igår när jag skulle städa, när jag sen skulle agera terminator började den rusa, och sprang in under sängen. Ush. Tog en timme för mig att kunna somna, är det något som jag avskyr så är det spindlar. Den får ingen julklapp iallafall moha.


Just nu väntar man bara på att mamma ska komma hem så att man kan börja förbereda allt inför imorgon. :D

Haha alla har inte sån tur som vissa andra som fick öppna paket redan igår haha ;)


Vilket onödigt inlägg när man tänker efter hahaha, ja det är redan skrivet så.


Jag vill ha snö, tomten du är en stammis här väl?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hejsan, jag som skriver all denna text heter Caroline. Är en 14 årig tjej som är bosatt i Malmö. Med en passion för musik, bloggdesign och vänner. Och allt annat gött som hör till livet. Här skriver jag om min vardag. Enjoy.