Promenadsugen

Ja jag är lite sugen på att gå ut och gå en runda. Men det är så mörkt och kallt. Sitter med tyskboken framför mig också, men det händer inte särskilt mycket men jag har planerat lite iallafall hehe. Kom just på också att jag ska va i kyrkan 10.30 imorgon, ska vara ljushållare jippie. Men hallå 10.30? Stackars mig, får gå upp tidigt. Ingen fritid har man inte..

Snön är helt borta också, nu lever bara nedredelen av snögubbarna kvar på gården haha.
Men en sak jag gääärna vill ha är sommar igen höhö. Saknar danmark och tivoli också, synd att jag inte åkte fritt fall med kusinen hahaha XD Men jag mådde asdåligt efter en annan som snurrade runt som fan.. skulle ha väntat mer efter att ha slängt i mig en megahamburgare haha. Men man lever ju bara en gång eller hur?


Men denna åkte jag allt! ;)

Kommentarer
Postat av: Jonna

10.30? stackars dig

2008-12-06 @ 23:04:25
Postat av: Jonna

10.30? stackars dig

2008-12-06 @ 23:04:40
Postat av: Jonna

va? hur skickade jag 2 st ? xD

2008-12-06 @ 23:05:31
Postat av: Jasmine

sv: Jag såg filmen först och läste böckerna sedan ;) så det går lika bra! sedan då man sett filmen vet man ju hur allt är & ser ut då man ska läsa så det blir enklare & föreställa sig ! ;) Det finns fyra böcker totalt, men du bestämmer själv om du ska läsa lr se filmen först;) Både böckerna & filmen är helt magisk iaf!<3

2008-12-07 @ 12:58:10
URL: http://problematicgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hejsan, jag som skriver all denna text heter Caroline. Är en 14 årig tjej som är bosatt i Malmö. Med en passion för musik, bloggdesign och vänner. Och allt annat gött som hör till livet. Här skriver jag om min vardag. Enjoy.