Let's dance, it's friday!

Idag:
Yes! Fredag! Äntligen! Höhö efter två dagar i skolan.. men ändå. ;D Blev helt förvirrad imorse, hade kollat på schemat, ja vi hade hkk. Sen möter jag nån på vägen som säger tvärtom. Men jag hade rätt, såklart haha.
Vi bakade kanelbullar, "Det blir ju inte kanelbullar, det blir ju gifflar" Haha, det var dagens skämt.. sååå roligt. Men dom såg så små ut.. Dom var säkert goda efter att vi tagit ut dom, men matten började 2 minuter efter att vi slutat. Kom försent till matten ändå haha, lite iallafall. Eller hade ni precis gått in? ;) Hatar att alla glor på en när man kommer in i klassrummet, men det gör ju jag också.. så man får väl stå ut själv då haha. "Om inte det här är intressant vet jag inte vad som är intressant" sa käre matteläraren när han babblade om rymden och vinklar och grejer. Försökte lyssna, försökte verkligen förstå. För det blir mvg i matte denna terminen, det har jag bestämt höhö. Sen svenska.. ush. Läraren är torr hahaha fattar inte alls skämt. (Vikarie, vår riktiga lärare är i landetsomjagintekommerihåg) Tror allt är dödsseriöst.. haha, ush. Sen deutsch.. haha, att jag alltid ska frågor jag inte vet? Sen svarar man alltid "Va?" helt dumt, lyssnade ju.. men fattade inte alls texten vi läste. Men två andra svarade haha men jag hade klarat det om jag fått chansen, grr! Ska lära mig texten utantill bara för det.. (Njae knappast haha). Just det! Fixa praoplats också, hehe.. dagiset. ;D

Ikväll:
Förhoppningsvis Let's Dance. Men har ingen favorit än. Än.. ;)

C: Mamma, ska vi se något speciellt på tv ikväll?
M: Nej, inte vad jag vet. Hurså?
C: Tja.. Let's dance börjar ju.
M: Du har väl aldrig varit intresserad av det innan? Vad jag vet är det ingen söt ung kille där nu iallafall.
C: Ofta jag blir kär i nån på tv. Ja, Mupparna räknas inte.

Imorgon:
Hade jag skrivit detta varje dag hade det inte varit lönt att ha nån blogg eller hur? ;)


Kommentarer
Postat av: klara

haha. jag var sjuk idag :( fick ni nån läxa :P hehe.

jag vill också ha gifflar :(....:P

2009-01-09 @ 15:31:10
Postat av: manuela

blondinbella är redan min favorit:D

2009-01-09 @ 18:03:49
URL: http://maanuelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hejsan, jag som skriver all denna text heter Caroline. Är en 14 årig tjej som är bosatt i Malmö. Med en passion för musik, bloggdesign och vänner. Och allt annat gött som hör till livet. Här skriver jag om min vardag. Enjoy.