The blade turned directions

Vaknade nyss, gör inget annat än sover på eftermiddagarna.

Iallafall. Jag har massa godis, och läsk. Inte cola, nejdå ikväll kör vi fanta. Bah det är inte lika gott. Med let's dance i bakrunden. Men jag köpte hårfärg idag, eller ja en toning iallafall. Vågade inte riktigt permantera det, det får bli om något halvår eller så när man klippt bort de "oranga" fläckarna haha. Men syns de fortfarande efter toningen får jag tona igen. Ska hem till Sofia nångång under helgen så ska hon hjälpa mig. :) Så roligt, att färga håret igen. Men det kan bli väldigt mörkt till en början, så ser det svart ut får ni dras med det en vecka haha.. tog Loreal Casting's Cream Gloss. Intensivtoningen, ska hålla i 6 veckor men håller mycket längre än så tycker jag. Efterbehandligen är helt sjukt underbar! Som resultatet efter 8 inpackningar på 3 minuter. Imorgon blir det nog shopping, hoppas jag. Det finns väl grejer kvar på rean? ;) Senaste gången jag va inne i affärerna hade vissa massa kvar, andra ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hejsan, jag som skriver all denna text heter Caroline. Är en 14 årig tjej som är bosatt i Malmö. Med en passion för musik, bloggdesign och vänner. Och allt annat gött som hör till livet. Här skriver jag om min vardag. Enjoy.