Hej lördag.

Vaknade för inte så länge sen, nu känner man att magen kurrar rejält. Men vad gör man istället för att hämta frukost? Bloggar om det såklart. No pain no blogging. Efter att ha varit måttligt deppad igår och efter massa choklad och tycka synd om mig själv timmar kändes det bättre. Det är ju inte så lönt att gnälla egentligen det går som det går. Men får jag G ska det firas haha.
Vad är mina planer för dagen? Hmm inga egentligen har massor att plugga. Tyska först & främst till den där uppsatsen. Sen lite so, lite biologi. Ja massor.

Tänkte slänga in en utmaning också.. :)

Tre hårda klappar:
1. En laptop
2. En kamera, digialkamera duger fint ;)
3. Hm.. one left. Ah jag vet! Jag vill ha något spel, typ Wii eller xbox haha.

Tre mjuka klappar:
1. Pengar, som presentkort fast för alla affärer :D
2. Presentkort (Ja nu finns dom ju bara till en butik då, då ska det väl vara Gina eller så..)
3. Tofflor haha ett par riktigt mysiga. ;D

Tre viktiga klappar:
1. Good grades höhö
2. Hm.. att jullovet inte försvinner för snabbt.
3. En bok (Ja jag vet nördigt, men det är icke vilken bok som helst.. ;))

Tre personer jag utmanar:
1. http://erlingsdottir.blogg.se/
2. Jonna ;)
3. Och alla andra som känner sig manade.. :)

Kommentarer
Postat av: carro

Hihi jaa de va supergott :)

2008-12-06 @ 12:33:54
URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hejsan, jag som skriver all denna text heter Caroline. Är en 14 årig tjej som är bosatt i Malmö. Med en passion för musik, bloggdesign och vänner. Och allt annat gött som hör till livet. Här skriver jag om min vardag. Enjoy.