Mr cool

Nu är det gjort. Nu är halva året över. Imorgon är det kyrka, betyg och allt annat som gäller.
Känns som att alla flyttar eller byter skola.. ush. Vi blir mindre och mindre allt efter tiden går. Gillar inte alls det.
Men iallafall, åkte upp till hansa för att hitta något att ha till min "nobelklänning" som jag hade. Vad jag hittade får dom andra se imorgon.. ;)
Känner lite att jag inte vill sluta nu, men 2½ vecka ska man väl överleva utan alla. Med all julmat och allt :p
Den som jag tänkte ha först hittade jag inte.. så fick man gå runt i skitmånga affärer för att hitta något. Men sen så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hejsan, jag som skriver all denna text heter Caroline. Är en 14 årig tjej som är bosatt i Malmö. Med en passion för musik, bloggdesign och vänner. Och allt annat gött som hör till livet. Här skriver jag om min vardag. Enjoy.