Jag måste gå under jord.



Hej.
Hmm..
Nu har jag vaknat, läst igenom fysiktexten. Sen blir det studieuppgifterna. Ska man satsa på ett VG kanske?
Iallafall, kockums - the longer story. Vi började med badminton. Efter totalt kaos på bussen. Busschauffören gjort inget när killarna tryckte på öppna knappen tusen gånger så att vi inte kunde åka. Sen paja väl dörrarna eller något så fick en annan fixa dörrarna. Kom 20 minuter försent eller något, men det spela ingen större roll tror jag. Badminton va skitkul ändå haha, jag va skitbra. Så är idrottsläraren inte där?! Hon skulle sett mig! Fast nej, att se små sexor simma är viktigare.. haha. Efter det hade vi skridsko. Egentligen, fast att jag släpat med mig allt orkade jag inte haha. Så vi gick runt västra hamnen. HAHA läraren som gick med oss sprang runt efter folk som skulle släcka cigaretterna. Men vi gick till Turning Torso sen tillbaks. Sen bowling. Det va kul, kom tvåa. ;) Snygga skor hade vi också. Ignorera mina rosa strumpor haha :p På bussen skulle det bli kaos igen, men chauförren var skitsträng haha. Men en tant satt bredvid mig och mumla typ "Dagens ungdomar är så hemska inte sant?" vad skulle jag säga? Jag är ju en av de ungdomarna.

Kommentarer
Postat av: Jonna

du är en speciell ungdom hihi

2009-02-04 @ 18:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hejsan, jag som skriver all denna text heter Caroline. Är en 14 årig tjej som är bosatt i Malmö. Med en passion för musik, bloggdesign och vänner. Och allt annat gött som hör till livet. Här skriver jag om min vardag. Enjoy.