Oh dear god, show me mercy..

Tja, tjena, hej, guten tag.
Vaknade skitsent idag.
Kände mig helt död.
Drömde att jag hade två stora skorpioner hängandes på väggen också
(?) kom på att jag hade nån gammal tidning om hur man tyder drömmar.
Men den hitta jag inte.
Äsh får leta vidare.. vill veta vad dom där skorpionerna betydde.
Tror oftast inte på sånt, men ja.. det kan ju vara roligt.

Idag är det söndag,
sen börjar skolan igen på torsdag, baaah vill inte. -.-
vill bara packa och ha sommarlov haha.
Bilden härnere förklarar vart bilden kommer ifrån. Svenskan såklart;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hejsan, jag som skriver all denna text heter Caroline. Är en 14 årig tjej som är bosatt i Malmö. Med en passion för musik, bloggdesign och vänner. Och allt annat gött som hör till livet. Här skriver jag om min vardag. Enjoy.